„Volt egy 17 perces dalunk, a The Whip, ami egy kicsit progresszív volt, és 3 részből állt. Nem hiszem, hogy Ron évtizedek óta elővette volna azt a számot… vagy egyáltalán emlékszik rá, hogyan kell játszani.”

rattlead.hu

„Volt egy 17 perces dalunk, a The Whip, ami egy kicsit progresszív volt, és 3 részből állt. Nem hiszem, hogy Ron évtizedek óta elővette volna azt a számot… vagy egyáltalán emlékszik rá, hogyan kell játszani.”

Szerintem mi magunk és a Trouble voltunk az elsők, de a Zoetrope talán már akkor is létezett, csak nem emlékszem, hogy hallottam volna róluk.

Ez még egy olyan színtér volt, aminek a kialakulásához idő kellett, így a város még nem volt rajta semmilyen térképen.

A Thrust és a Trouble is Heavy volt, csak ők sokkal doomosabbak voltak, és hogy őszinte legyek, bár Barry akkoriban a barátom volt, nem igazán emlékszem, hogy hallottam volna a lemezeiket, szóval nem igazán tudom.

Thrust és a Trouble voltak az elsők. Fogalmam sincs, hogy a Zoetrope mikor alakult vagy mikor kezdett.

Hagyományos volt abban az értelemben, hogy az alműfajokat még nem találták ki….LOL A metal csak metal volt.

Gondolom, mi voltunk az első hullám, és én nem voltam ott a második hullámnál, ha volt is? A Witchslayer, a War Cry és az összes többi banda a Thrust és a Trouble után alakult.

Szerintem mindenkinek megvolt a saját hangzása, igen, valóban.

Miután az összes zenekar megalakult, mindannyian elmentünk egymás koncertjeire, és az összes chicagói metál rajongó ismerte egymást, így volt itt-ott egy-egy buli…lol

C.B.-vel 1978-ban találkoztam egy bulin. Azt mondta „én gitározom”, én meg „tudok egy kicsit dobolni”, így elkezdtünk jammelni. Aztán találkoztunk Ronnal egy bulin, aki még középiskolás volt, és egy Wyte Cross nevű bandában játszott, ahol Paul Speckman csak énekelt, nem basszusgitározott, így elloptuk Ront, de nem akartuk, hogy Paul legyen az énekesünk. Aztán szükségünk volt egy basszusgitárosra, Paul pedig még nem kezdett el játszani, úgyhogy átmentünk néhány basszusgitároson, amíg nem találtunk egy énekest, Roger Terry-t, majd megtaláltuk Price Sowers-t, hogy megszilárdítsuk a Thrust 1.0-t, ami azt hiszem, körülbelül 2 és fél évig tartott.

Az Erect Records felállította a Rock For Poland koncertet, és azt mondta, hogy felveszik, de azt nem mondták meg, hogy pontosan mit és mikor fognak kiadni. Csak a jegyzőkönyv kedvéért: a „Rock For Poland” album megjelenése előtt SEMMIT sem hallottunk a felvételek közül, így fogalmunk sem volt arról, hogy pontosan milyen dalok lesznek rajta, vagy hogy hogyan hangzanak. Mondanom sem kell, hogy nem voltunk boldogok, hogy NINCS beleszólásunk ebbe az egészbe, és természetesen nem voltunk elégedettek a végtermékkel sem, amely szerintünk borzalmas és kínos volt több okból is, beleértve a számok keverését.

CB Sebastian és John Bonata

Frusztrációból/szükségből vettem át az énekes/szövegírói posztot, mert kirúgtuk az énekesünket, és nem találtunk újat. Hirdetéseket adtunk fel a környéken, és nem volt internet vagy YouTube, hogy énekeseket keressünk, így miután néhány kazettát elküldtek nekem, azt mondtam, hogy bassza meg, megcsinálom, ahogy Phil Collins tette…..lol, kivéve, hogy Phil egy nagyszerű énekes és zenei zseni volt, én meg nem……LOL Én viszont írtam néhány jó dalt.

Tíz nappal életünk legnagyobb koncertje előtt voltunk, amikor a Judas Priest előzenekaraként léptünk fel 10.000 ember előtt, és volt egy hirdetése az Illinois Entertainerben. Ő volt az egyetlen metál dobos, így felhívtuk és mondtuk neki, hogy jöjjön el minél hamarabb. Azt hiszem, emlékszem, hogy eljött és megnézte az egyik próbát, ahol én doboltam, és azt mondta, hogy másnap este visszajön, hogy jammeljünk. A szólóját láthatod a Facebook-oldalamon, nem kellett senki mást kipróbálnunk, és egy Jeff Oly Olsen vagy Barry Stern kölcsönkérése soha nem került szóba, mert minden olyan gyorsan történt. Ross játszott Derek Frigóval a Le Mans feloszlott, és Derek végül az Enuff Znuffban folytatta.

Ő volt az egyetlen választás….LOL Ha Ross nem tudta volna 12 dalban megfelelően és gyorsan eljátszani a dobszólóimat, akkor le kellett volna mondanunk a Judas Priest előzenekari lehetőséget.

Ez mutatta be a Thrust 2.0-t a világnak. és Brian Slagel már a mára legendássá vált 1983-as demók alapján lemezszerződést ajánlott nekünk.

Chicago valóban felkerült a térképre, de nem vagyok benne biztos, hogy ez sokat segített azoknak, akik utánunk jöttek.

Az egészet 3-4 nap alatt vettük fel. Elég gyorsan ment, mivel addigra már hónapok óta játszottuk ezeket a dalokat, és nem változtattunk a hangszerelésen, amire emlékszem. Brian Slagel tett néhány javaslatot, de ennyi volt. Ez ugyanaz a stúdió volt valakinek a házában, ahol később megnéztem a Trouble-t, ahogy a The Skull számára felveszi a számokat. Klassz kis hely volt a srácnak, de még mindig kisebb, mint bármelyik stúdió, ahol demókat vettünk fel.

Ross Cristao

A vicces az, hogy nem emlékszem, hogy valaha is beszéltünk volna a költségvetésről….lol, de valamiért emlékszem a 3000 dolláros összegre.

Azt hiszem, igen, lehet, hogy egy számot kicseréltem egy másikra, de ez több mint 40 évvel ezelőtt volt, és nem emlékszem a megbeszélésre, hogy melyik számokat rögzítették volna. Nyilvánvalóan bizonyos számok meghatározóak voltak, de visszatekintve, akár egy Thrasher-t is elcserélhettünk volna egy Stand Up and Fight-ra vagy egy Rockin’ The Night-ra, és nekem ez nem lett volna bajom

Nem vagyok benne biztos, hogy mit kérdezel itt, nem hiszem, hogy bármelyik szám jobb lenne, mint a Judas Priest hatalmas, több mint 100 dallamból álló katalógusa. Néhány lehet, hogy olyan jó, mint néhány az övék, de minden zenekar elmondhatja magáról, hogy I suppose……lol

Tudod, vicces, hogy sosem gondolkodtunk a dalok hosszán, és mert tudom, hogy művészként egy dal addig tart, ameddig tart…..lol Volt egy 17 perces dalunk, a The Whip, ami egy kicsit progresszív volt, és 3 részből állt. Nem hiszem, hogy Ron évtizedek óta elővette volna azt a számot… vagy egyáltalán emlékszik rá, hogyan kell játszani. LOL

Nos, mondjuk úgy, hogy soha nem akartam, hogy szövegileg megfojtsanak a témák. A démonok és sárkányok, kard és varázslat dolog néha feleslegessé válik.

Ezt most kérdezed, vagy tényt állítasz. Dallam???? Mi az a dallam?….LOL

Mindig is változatosságra törekedtünk, amikor a zenekarban voltam. Soha nem gondoltam arra, hogy vokálisan széles spektrummal rendelkezem, szóval ez egy kicsit sokkoló, de ha hallod, az nekem megfelel.

A Fistről tudtam, hogy egy gyors banger lesz, így ez a cím illett a noteszembe, ahol nem csak a lehetséges címek listáját, hanem minden olyan szöveges jegyzetet vagy ötletet tároltam, amiről azt gondoltam, hogy a jövőben felhasználható. Csak arra törekedtem, hogy a szavak érzésre illeszkedjenek a riffekhez, és legyen értelme.

Ez még Bill Metoyer és Brian Slagel produceri és keverési munkájának korai szakasza volt, de nyilván legendák lettek belőlük. Mindig is kíváncsi voltam, hogyan hangzott volna a Fist Held High, amit egy Martin Birch vagy Max Norman készített volna. Csak a rend kedvéért: amikor Los Angelesbe kerültem, mielőtt a zenekar megérkezett volna, volt egy hirdetésem a Music Connection magazinban, hogy menedzsert keresünk, és a Rush producere, Terry Brown felhívott, és azt mondta, hogy hozzak le egy promóciós csomagot. Így is tettem, és benne volt a Metal Massacre IV és az 1983-as demók. (Még nem voltunk hivatalosan leszerződve a Metal Blade-hez) Soha többé nem hallottam felőle….lol Biztos vagyok benne, hogy azt gondolta, hogy annyira szarok vagyunk, hogy még csak hozzá sem akartak nyúlni. Biztos vagyok benne, hogy a Metallica is ugyanezt hallotta, amikor a No Life Til Leather demójukat játszották bármelyik nagy menedzsernek vagy nagy kiadónak.

Nem volt semmilyen alműfaj, amikor megalakítottuk a Thrustot, csak azt írtuk, amiről úgy gondoltuk, hogy a Metal és még a Hard Rock különböző fajtái. A Rockin’ the Night és az Overdrive hard rock dalok, ahogy a Back On The Streets is, mint sok Scorpions dal.

Nem vagyok benne biztos, hogy mire gondolsz itt. Ha arra gondolsz, hogy az amerikai metal bandák korai ligájába emelt-e minket, akkor azt mondanám, hogy talán.

Játszottunk koncerteket a Slayerrel, Lizzy Bordennel, Wendy O Williamsszel és néhány headline show-t Los Angeles környékén, de turnézni sosem mentünk.

Azért költöztünk vissza, mert tönkrementünk….lol Tudtam, hogy itt egy szakszervezeti munka vár rám, ahol végre valamit kereshetek. Ron ott maradt és tovább dolgozott.

Nem igazán figyeltem oda egyikre sem, de ismertem Chaz Westet, és ő egy nagyszerű srác, de semmit sem tud a metálról. Ő egy nagyszerű Robert Plant típusú énekes egy ilyen zenekarba. Még mindig az! Fogalmam sincs, hogy 1984 után ki volt a Thrustban, és soha nem is érdekelt.

Azt fogom mondani, amit a 40. évfordulós bejegyzésemben mondtam, amit az egész világ olvashat a Facebookon.

Csak hogy tudd, bár nagyon tetszik az eredeti zenekar és az albumunk iránti megújult lelkesedés, a fellépő napjaimnak már régen vége, de (és nem mintha szüksége lenne rá) Ron megkapja az áldásomat, hogy azt tegyen, amit csak akar, hogy életben tartsa a dalokat és újakat írjon. Beszéltünk erről, és egyenesen megmondtam neki, hogy nem kívánok többé semmilyen műfajban zenélni, mivel idén leszek 65 éves. Egyszerűen nem vagyok rá fizikailag és szellemileg sem képes. Találj néhány nagyszerű srácot, akik ezt akarják csinálni, vagy szerezd meg azokat a srácokat, akik az előző két albumon is játszottak. Én csak az évfordulós posztot csináltam, hogy megünnepeljem az albumot és a rég elveszett videókat. Örülök, hogy az emberek élvezték őket, de amint az utolsó felkerül, vége lesz. Köszönöm az érdeklődésedet David. Tudasd velem, hogy hol és mikor teszed ezt közzé.

Navigáció / Forrás

Ez a cikk(részlet) a(z) rattlead.hu nyilvánosan, bárki számára elérhető RSS csatornájából került automatikusan megjelenítésre. A fenti linkre kattintva eredeti helyén és teljes terjedelmében tekinthető meg. A cikk(részlet)-ben megjelenített fotók és egyéb képi anyagok közvetlenül az eredeti forrás tárhelyéről töltődnek be, azok a metalindex.hu szerverére nem kerülnek feltöltésre. Bármilyen szerzői jogi jellegű kifogás esetén kérjük az eredeti forrás megkeresését, akik felelősségel tartoznak az általuk feltöltött és megosztott tartalomért. Kérés esetén természetesen a metalindex.hu azonnal megszakítja a cikk(részlet) átvételét az eredeti forrástól, ha bármilyen okból szerzői jogi problémák merülnek fel.