Herod – a bálványok megdöntése nem hoz feloldozást

Fémforgács

Hamarosan kiadja immár harmadik nagylemezét a Herod néven futó svájci progresszív/sludge metalos zenekar, ami a klasszikus művészet és a modern megszólalás metszetét kívánja újabb szintre emelni. Ehhez nemcsak remek hangszeres teljesítményüket veszik alapul, hanem néhány vendég segítségét is, mint például Mike Pilat (The Ocean) énekesét, aki a beharangozó, The Becoming című dalukban bizonyít. A nagylemez egyébként Iconoclast címmel érkezik majd május 5-én, ott találkozhatunk majd többek között Matt McGachy-val a Cryptopsy-tól.

Szükségük is van ilyen torkokra, mivel Pierre Carroz gitáros szerint saját megszállott rajongása hozta létre a Herod zenéjét, amit a korai Meshuggah, The Dillinger Escape Plan és Cult Of Luna iránt érez. Maga a lemez egyébként laza koncepciót is tartalmaz: az ikonok elpusztításának történetét járja körül, ami lehet negatív (történelmi erekjék elpusztítása), vagy pozitív is (leszámolás egy agresszív jelképpel). Mindezt egy szürreális jövőkép szövögetése közepette teszi, ami nem kecsegtet túl sok jóval…

Navigáció / Forrás

Ez a cikk(részlet) a(z) Fémforgács nyilvánosan, bárki számára elérhető RSS csatornájából került automatikusan megjelenítésre. A fenti linkre kattintva eredeti helyén és teljes terjedelmében tekinthető meg. A cikk(részlet)-ben megjelenített fotók és egyéb képi anyagok közvetlenül az eredeti forrás tárhelyéről töltődnek be, azok a metalindex.hu szerverére nem kerülnek feltöltésre. Bármilyen szerzői jogi jellegű kifogás esetén kérjük az eredeti forrás megkeresését, akik felelősségel tartoznak az általuk feltöltött és megosztott tartalomért. Kérés esetén természetesen a metalindex.hu azonnal megszakítja a cikk(részlet) átvételét az eredeti forrástól, ha bármilyen okból szerzői jogi problémák merülnek fel.