MÖGÖTT
Bloody Holly' b.-j.: Montagnon Marielle (basszusgitár, vokál), Árendás Anita (dob, vokál), Brányi Vivien (gitár, vokál), Kirsch András (ének)
Fotó: Biro Edina
A punkot, mint műfajt, talán senkinek nem kell bemutatni. Na de mi fán terem a horror punk, és miként lehet ezt véresen komolytalanul venni? Ezt a kérdéskört feszegettük Kirsch Andrással, a Bloody Holly and the RicketZ énekesével és dalszerzőjével, aki főállásban ontja magából a borzalmas(an jó) szóvicceket. - Jalcs Viktória interjúja
Mikor ültél rá a ‘billy’re?(nevet) Hogyan ismerkedtél meg egyáltalán a punkkal?
Hűha, hol is kezdjük? Minden a ‘90-es években kezdődött, amikor a megboldogult Szív TV-n ment a Különjárat című műsor. Épp az Akela játszott egy ketrecben, a fater benyitott, és csak ennyit mondott:“Oda is valók ezek az állatok, a rács mögé!” Akkor már éreztem, hogy lőttek a püspöki karrieremnek. Amúgy pedig csak a szokásos klisé sztorit tudom felhozni az MTV-vel, és az akkor futó klipekkel: November Rain, Ugly Kid Joe, Aerosmith - Living On The Edge. Aztán az alsó tízezer helyi kirendeltsége megismertetett az undergrounddal, kaptam egy másolt kazettát: az A oldalon Biohazard-, a B oldalon egy régi RHCP-album volt. Aztán, akkor lett végem, amikor meghallottam a Bad Religion Stranger Than Fiction lemezét, majd önszorgalomból megvettem az első Ramones-albumomat. Az Exploited is nagy hatással volt rám, kiváltképp, amikor Győrben voltam kollégista, és a legendás koncert előtt a punkok átrendezték a belvárost. Utána elmentem kicsit a metal felé, de a kétezres években visszatértem a punkhoz és a többi alműfajához, mint a psychobilly vagy a horror punk, aztán benne ragadtam ebben a stílusban és attitűdben.